Jste podnikatel a zajímá Vás, jak ušetřit ročně až 30 000,- Kč na nákladech na jednom vozidle?

Děláte sami na sebe? Vlastníte firmu?

Šedivíte z výdajů za pohonné hmoty?

 

Spočítali jste si někdy, kolik peněz zbytečně

“prochlastá” váš vůz jen proto,

že jste ještě neovládli umění efektivní jízdy?

 

My jsme to spočítali za vás. Je to až 30 tisíc korun ročně, které jste mohli dát do dovolené.

 

Máte ve firmě pět řidičů? Připravujete se tak o 150 tisíc korun ročně.

Jste připraveni udělat ráznou změnu k lepšímu v nákladech za palivo? Od toho jsme tady my. Naučíme vás i všechny řidiče ve vaší firmě zacházet s vozy tak, aby spotřebu srazili o dobrou čtvrtinu. 

 

Určitě totiž máte lepší nápady, co s ušetřenými penězi udělat, než je pálit v benzínu a naftě. A určitě se najde doma někdo, kdo vás za to navíc pochválí.

 

Jste připraveni? My ano a jsme nadšení z toho, kolik papíru se díky nám a vám od ted ušetří za tisk účtenek na čerpacích stanicích. Každé čtvrté tankování od teď můžete vynechat. Naučíme vás dojet na tři nádrže stejně daleko a stejně rychle, jako jste to doteď dělali na čtyři nádrže.

Ptáte se, co pro vás máme?

A my vám odpovíme, že správná otázka zní, KOHO pro vás máme!

Zapomeňte na umělou inteligenci. Tvůrcem kurzu Spotřeba pod kontrolou je totiž člověk, přesněji superčlověk - český rekordman efektivní a úsporné jízdy Marek Tomíšek, který má za 20 let své závodní kariéry víc rekordních zářezů na pažbě než má Lewis Hamilton a Michael Schumacher titulů v FORMULI 1 dohromady.

Nabízíme vám dohodu. Pokud si kurz dvakrát prostudujete, začnete Markovy techniky a strategie používat při řízení a své výdaje o 15 % nesnížíte, vrátíme vám do 30 dnů od zakoupení kurzu všechny peníze. Pokud je ale snížíte a napíšete nám férovou referenci, my vám jako dárek za ni pošleme učebnici podnikatelského mindsetu.

Jaké jsou vaše roční výdaje za pohonné hmoty? Kurýři, kteří dělají na IČO z nich mohou snadno vykrvácet. Umění efektivní jízdy je neviditelná konkurenční výhoda, díky které například nemusíte zdražovat své služby. Až ostatní nebudou mít na výběr, vy budete mít stále volbu.

Zamyslete se. Co vytváří zisk? Jsou to jen vyšší prodeje? Nebo to jsou nižší náklady? Je to oboje! S vyššími prodeji vám v tomto kurzu nepomůžeme. S nížšími náklady ano.

O Markovi

S úspornou jízdou jsem začal už jako student. Jezdil jsem jednou týdne z malé obce ve středních Čechách do Brna, kde jsem byl na koleji. Jako student jsem měl hlouběji do kapsy, takže úspora cca 170 Kč (při tehdejších cenách) na cestě tam a zpět se hodila.

V té době jsem se poprvé zúčastnil i soutěže Škoda EconomyRun a přestože první soutěž ukázala, že se musím ještě hodně naučit, probudila ve mně soutěživost a začal jsem se tomu věnovat více a postupně sbíral zkušenosti. S nástupem do zaměstnání, kdy se mi zvýšily příjmy, jsem ale tolik neřešil spotřebu v běžném provozu. Jezdil jsem někdy rychle, až agresivně, což vyústilo v těžkou nehodu.

Po této nehodě jsem začal jezdit i v běžném provozu více defenzivně, byť někdy svižněji a se spotřebou průměrného řidiče, nebo jen mírně nižší. Když jsem ale přibližně rok poté začal pracovat jako obchodní zástupce na IČO. Jezdil jsem vlastním autem a všechny náklady šly za mnou. V tu chvíli jsem si uvědomil, že když mám roční nájezd přes 40 tisíc kilometrů, ušetřím ročně přes 13 tisíc korun i při tehdejších cenách.

Postupně jsem převáděl své zkušenosti z eco-rally, kde se po pár letech dostavily lepší výsledky, a úsporných expedic, kterým jsem se mezitím začal také věnovat, do běžného provozu. S vozem Honda Civic 2.2 i-DTEC jsem jako obchodní zástupce, který občas pospíchá ze schůzky na schůzku, když se ta předchozí protáhne, nakonec jezdil s dlouhodobou spotřebou 4,05 l/100 km, což bylo o 1,22 1/100 km méně než u průměrného řidiče stejného auta se stejným motorem. Úspora proti němu tedy byla přes 15 tisíc korun ročně při tehdejších cenách a při současných cenách by to bylo téměř 20 tisíc korun a k tomu úspora za servis auta, protože například brzdové destičky mi vydržely mnohem déle, než průměrnému řidiči.

Tehdy byla úspora proti průměrnému řidiči menší i díly tomu, že jsem si vybral velmi úsporné auto. Navíc jde o průměrnou spotřebu u lidí, kteří spotřebu řeší a zadávají si tankování do aplikace Spritmonitor. Reálně je pravděpodobně průměr vyšší. Později jsem si vyzkoušel i práci profesionálního řidiče, kdy jsem dva roky jezdil v barvách taxislužby Green-Prague, která patřila pod Student Agency Radima Jančury, a později rok a půl pod aplikací Liftago.

Nyní je mým cílem pomoci vám snížit výdaje za palivo i servis auta a proto jsem své téměř dvacetileté zkušenosti shrnul do kurzu Spotřeba pod kontrolou. Zároveň sbírám další zkušenosti, abych předával co nejkomplexnější know-how i pro různé druhy pohonu.

„S kurzem jsem velmi spokojen a mohu ho vřele doporučit.“
Jiří Hájek, šéfredaktor Auto-Fresh.cz

Případová studie

Případová studie I. | FIRMA:
Brněnská firma zajišťuje denní rozvoz svých produktů do 60 prodejen v České republice. Ve flotile má 8 dodávek, které každý týden najedou 15 tisíc kilometrů.

Při průměrné spotřebě dodávek dle Spritmonitor.de, 9,64 l se při ceně 38 Kč za litr každý měsíc v nádržích flotily utopí 224.552 Kč. Ta stejná firma s řidiči, kteří absolvovali kurz Spotřeba pod kontrolou, sníží své náklady o nejméně 20 % tj. 44 910 Kč. Za rok je to více než 538 tisíc Kč.

Případová studie II. | OSVČ:
Kurýr s potravinami v Praze ujede každý den 200 km v městském provozu. Při výrobcem deaklarované spotřebě 8,4 l za měsíc (22 pracovních dnů) utratí při ceně 38 Kč za litr za pohonné hmoty 14 tisíc Kč.

Při snížení spotřeby o 22% v městském provozu mu za rok zůstane přes 37 tisíc Kč v kapse. To je více než jeden průměrný měsíční plat.

Warren Buffett jednou řekl: “Investice s nejvyšší návratností je do sebe.”

Absolvovat kurz Spotřeba pod kontrolou je přesně taková investice.

CO VŠECHNO KURZ OBSAHUJE?

1) 6 podrobných videí, která vám objasní principy efektivního řízení vozu
2) Seriál praktických videí z terénu o jízdě s konkrétními typy pohonů
3) Možnost booknout si s Markem VIP osobní výuku nebo konzultaci

4) Exkluzivní přístup do privátní facebookové skupiny

5) Celoživotní přístup k úplnému obsahu kurzu

A JAKÝ JE KURZ SPOTŘEBA POD KONTROLOU?

Našlápnutý, srozumitelný, praktický, přehledný, profesionální, elegantní, důkladný. Marek Tomíšek řadu let působil jako šéfredaktor fDrive.cz, úspornou jízdu má v krvi a dokáže vás ji naučit. 

Život a kumšt Marka Tomíška v rekordech:

ČESKÝ REKORD v nejnižší spotřebě s hybridním vozem napříč Českem

ČESKÝ REKORD v nejúspornějším převezení tunového nákladu napříč ČR

ČESKÉ REKORDY v nejdelší ujeté vzdálenosti na nádrže nafty, benzínu i CNG

ČESKÝ REKORD v nejdelší ujeté vzdálenosti elektromobilem bez nabíjení

SVĚTOVÝ REKORD v počtu ujetých km elektromobilem za 24 hodin v běžném provozu

Nejčerstvější Markův zářez na pažbě:

1. místo na Eco Rally Praha 2023

„Než číst učebnice o úsporných jízdách, tak doporučuji Markův kurz, kde se dozvíte vše nejdůležitější. Tipy, mýty, praktické příklady a zkušenosti.“ 

Jakub Lofítek, moderátor Rádia  7

ŘEKLI O KURZU MARKA TOMÍŠKA

Mezi absolventy Markova kurzu jsou i známé osobnosti

Kurz obsahuje

6 podrobných lekcí, které vám objasní základní i pokročilé principy efektivního řízení vozu - ať už máte městské auto, SUV nebo dodávku. 

Seriál praktických videí, 110 minut špičkového obsahu z terénu o jízdě s konkrétními typy pohonů, díky nimž zlepšíte své dovednosti přímo s vaším vozem

Možnost booknout si s Markem VIP osobní výuku nebo konzultaci, kterou ušije přesně na míru vám jeden na jednoho

④ Exkluzivní přístup do privátní facebookové skupiny

Celoživotní přístup do kurzu Spotřeba pod kontrolou stojí 1.495 Kč

 Průměrná roční úspora na pohonných hmotách absolventů Markova kurzu je až 30 tisíc Kč.

Hurá. Máme pro Vás limitovanou akci. Pokud si kurz pořídíte během července, tak celková investice za kurz v hodnotě 30 000 Kč není

1.495 Kč, ale jen: 

395 Kč

A i na tuto částku Vám dáváme plnou garanci vrácení peněz.

Objednávka kurzu